Sarezgi Merhaba
Benim kızım da 22 aylık olmak üzere 2 hafta önce gece beslenmesini kestim öncelikle bebeğiniz memede uyuyorsa onu engellemeniz lazım, uykuya geçmeden önce emziriyorsanız mesela emsin mayışabilir ama uyumasın, sonra yatırın pışpışlayın, ben kızımın yatagı müsait olduğu için hadi kızım sütün bitti yat yatagına diyorum yatıyor, yanına uzanıyorm ee pışpış yapıyorm O da benim yüzümle oynuyor 5-10 dk içinde uyuya dalıyor. Gece de uyanınca hemen yanına gidip yatırıp pışpışlıyorum, uyutuyorum şu an eskisi gibi çok kalkmıyor ama yine de kalkıyor. Biraz sabretmek lazım. Zamanla daha çok alışıyorlar. Bir de ben kızıma memeler geceleri uyur dedim🙈 Uyku öncesi verip sen de uyu memeler de uyusun dedim😂 yavrum sabah 6 da kalkıp istiyor, ben de diyorum uyuyorlar, Uyandı uyandı diyip ağlıyor😁😁kıyamıyorm ama vermiyorm bu kadar emek boşa gitmesin diye