meltemleyla Merhaba arkadaşlar kardeşimin bebeği 1 aylık ve nefes alıp verirken ses çıkartıyor,doktor doktor kıkırdak yumuşaklığı var dedi , daha önce bu durumu yaşıyan var mı yardımcı olabilir mi nasıl tedavi ettirdiniz ?
1prens1prensesannesii meltemleyla canım aynısımı bilmiyorum ama oğlum da 3. 5 aylıkken oldu öyle. Tuhaf sesler çıkarıyordu doktora götürdük.. Yabancı bir hastalık ismi söyledi olabilir bazı bebekler de ama korkulacak birşey değil dedi. Soğuk hava nemlendirici buhar alın günde 10 15 dk yüzüne tut gece boyunca da yattığı odada açık kalsın dedi ve özellikle d vitaminini ihmal etme dedi çşimdi 5 aylığız geçti şükür ama aynı şey mi bilmiyorum
Mayis_prensesi meltemleyla benim bebeğimde de vardı zamanla geçen bir durum bebek geliştiği zaman geçiyor sertleşme oluyor şuan yumuşak nasıl ki mide kapakçığı da öyle kusmalarının ve reflü olmalarının sebebi de bu zamanla geçiyor sıkıntı etmeyin bizde yaşadık geçti 3-4 ay olunca geçiyor hırıltılı bir ses demi tıkanıyor gibi , hiçbir şey yapmanıza gerek yok burun temizliğine dikkat edin yeter
Gaaak meltemleyla laringomalazi benim bebeğimde de var. 10 günlük falandı tanı konulduğunda şu an 3 aylık. Azalmaya başladı gibi hırıltılar ama kıkırdağın tamamen sertleşip kapanması 1 yaşı bulur demişti kbb doktoru. Bi de reflüye ve üşütmemeye ekstra dikkat edilmesi gerekiyormuş diğer çocuklara göre daha hassas oldukları için