Sedaa06 amin canım hepimiz evladına saglik sihhat versin mevlam🙏 Yani bazi doktorlarin onerisi 6. Aya kdar baslanmis olmali diye zaten tadimlik verdigimiz icin butun sebze ve meyveleri taddirana kdr bir ay gecicek 3 gun kuraliyla☺️ Bende yavas yavas veriyorum 6. Ayda daha buyuk öğünler olrak veririm diye düşünmüştüm cunku bizimki biz yemek yerken cok izliyor ve agzini aciyor ayklarini flan vuruyor ve dogum kilosunu ikiye katladigi icin basladim canim darisi basiniza 😘