Duruminimom Merhaba arkadaslar bebeginizin elini agzini neyle siliyosunuz islak mendille mi evetse markasi nedir cunku elini emiyi yapis yapis tükürük oluyo 15 haftalık doğduğundan beri nerdeyse eller ağzında ultrasonda bile öyleydi 😂
Dn123 Duruminimom ıslak mendil yerine ağız mendilini ıslatın onunla silin. Islak mendiller isilik falan yapabilir ben hep öyle yaptım 11 aylık yemek yedirirken de öyle yapiyorum
Humi Duruminimom musluktan akan su varken neden kimyasal kullanmayi dusunuyorsunuz? Pamuk alip suyla islatip oyle silin. Ben yikiyorum sabahlari 5. ayindan beri ilik suyla
Eciii Duruminimom tabiki ağız mendilini ya da pamuğu ıslatıp silmek daha iyi ama bazen ben siliyorum zaten sadece saf sulu pamuklu bir ıslak mendil kullanıyorum promum yenidoğan jokerin ürünü
Duruminimom Humi eylulelif_ Wolverine Dn123 poposunu islatip pamukla siliyorum doğduğundan beri ama agzina elini düşünemedim nedense yada kolayima mi gelsin dedim nedir tesekkur ederim kızlar agiz mendilini ıslatıp kullanmak en sağlıklisiymis tesekkur ederim 🍀