Gonci Çok geçmiş olsun canım.. Kıyamam yaa bazı bebekler fitili sevemeyebiliyor , bizimki sesini çıkarmıyor çok şükür. Doktorlar calpol yada fitili öneriyorlar, calpolda ağrısını hafifletir kuzucuğun. Estetik kreminin hepsi bitmiyor zaten kullanabilirsin bende kullanmayı düşünüyorum hala fırsat bulamadım canım 😊 Eczacı eşime kremleri günde 3 kez kullansın demiş ama doktor bize herhangi bir sayı vermediği için ben her bez değiştirdiğimde sürdüm. Bazen saatte 2 kez bez kirletiyordu gene de sürmüştüm daha çabuk iyileşti. İnşallah sizinde kuzucuk biran önce iyileşir😍🙏🙏🙏