Herkese merhaba , bebegim 6. Ayına girdi fakat son 1.5 aydır kilosu hic değişmedi diyebiliriz boyu uzuyor bas cevresi güzel fakat 1 ayda 6,2 kg dan 6,350 oldu aşırı haraketli dönerek gidiyor poposunu kaldırıp gidiyor yattigi yerde 2 sn duran bi cocuk değil bu arada kendisi kiz bebelac kullanıyordum ayda 1 aliyordu fakat alımı az denilince sma ya başladık fakat oda yaramadı sanırım bize k gidaya başladım kilo alımı icin mama ve ek gida önerileri nelerdir yazarsaniz cok sevinirim 🙏🏻