Minik_Asia Arkadaslar kizim 5 aylik ama bir haftadir siddetli gaz sancilarimiz geri geldi uykulari duzensizlesti gece sık sık uyaniyor gaz yuzunden neden hala gecmedi ya 😥
Nefhaa Minik_Asia bazısının hi gazı olmaz bazısı 6-7aya kadar çeker . Şans meselesi . Bizimki de 4 aylık ve hala gazı var kaç tane damla kullandık fayda etmedi sadece sabır ve zaman gerek . Allah hepimize sabrın en genişini versin gerçekten çok zor
Cerenaslan Minik_Asia Geçmez canım benim kızım 8 aylık yeni yeni bıraktık gaz ilacını. Doktorum aguline yazdı bitkisel bi ilaç günde 4 sefer 2.5ml şeklinde veriyodum artık vermiyorum inşallah bi daha yaşamayız çok zor. Allah yardımcınız olsun 🌸
Minik_Asia Cerenaslan hadi ya bende bikac gundur acaba tekrar gaz damlasina mi baslasam diye dusunyorum 🥴