Dün akşamdan beri gazla savaşıyoruz, gece acile götürdük kan aldılar çok şükür temiz çıktı röntgen çektiler karnı full gaz baloncuğu olmuş lavman verdiler yapın diye kötü yorumlar var cesaret edemedim bu sefer yapmaya nöbetci eczane bulduk sam simplex aldık, bifidrop ve nurse kullanıyorduk şimdi hangi ikisini kullanmalıyım sam simplexle nurse mi yoksa bifidropla sam simplex mi?