Ecrm ilk baslarsa gaz yapmasin diye resmen patates yemegi/haslamasi disinda hicbir sey yemedim. Baktim boyle olmuyor acim fasulye vb seyler olmasa da ufaktan firinda kabakti veya ispanakti yemeye basladim. GAz ilaclarini sanirim 2 aylikken biraktim. Gazi devam ediyordu ama bunyesine ilac sokmak istemiyordum surekli. Gazi oldugunu hissediyorsam kimyon cayip demleyip ictim. Anca kendi cildiriyor beni de cildirtacak noktaya gelirse gaz ilacini veriyordum. Su an 3.5 ayligiz ve cok sukur masallah 2 haftadir her sey yiyorum. Kuru fasulye, karnibahar, mercimek corbasi, bulgur pilavi, yesil sogan… baktim sutum iyice azaliyor. Sut yapan seyler de hep gaz yapiyor. O gaz hir sekilde cikar ama sutum gitmemeli deyip abandim yemege 🤣 cok sukur masallah sanirim sansli annelerdenim evet elbet yine gazi oldugu oluyor ama daha kolay atlatiyoruz.