Aselduru88 canım seni üzmek istemem ama aylarca çok çabaladım ve yıprandığım için yazıyorum maalesef sütün yapısal olarak çok azsa ne yaparsan yap dolup taşmıyor. Atıyorum 15 cc ise takviyelerle maksimum 40-50 oluyor. Umarım sende böyle olmaz tabii. İnan denemediğim hiç bir şey kalmadı bu uğurda çok ağladım yıprandım ve oğlumun en güzel zamanlarını üzgün geçirdim. Evet elinden geleni yap, dene ama kendini üzme. Bir şekilde doyuyor bebişler. Anneliğin tadını çıkart 🤗