Sevgili anneler bebeleriniz desteklede uyumuş olsa ne zaman geceleri yâda gündüz uykularında uyku arası sallanma ihtiyacı duymadan kendileri tekrar geri uyuyor . Bütün gece ayakta saklanmayı kaç aylıkken bırakıyorlar mesela. Bunun bir zamanı varmı mesela 2 yaşında büyüyorlar anlıyorlar vs. Gibi bir ümit verici yoruma ihtiyacım var😫 Bütün gece ayakta gündüzleri ise 2 saat uyuyorsa 3 kez sallamayıp birakiyorum😔