vera66 biz de 4 ayligiz bizde de biberon reddi var gün içinde bir kaç öğün de mutlaka isteniyor biberonu ,hafif uykuluyken deniyorum , şarkı söylerken deniyorum ,emzirme pozisyonunda deniyorum ,ayakta yürürken deniyorum bir şekilde az az da olsa icirmeye calisiyorum ama ben de zor durumdayim.Once birinde başlamıştı .şimdi ikizi de biberonu reddeiyor sadece emmek istiyorlar ama sütün yeteceğini hiç sanmiyieum ikisine