Merhaba anneler,
Dün, dolaptan cıktıktıktan sonra dışarıda “SÜTÜ ISITMADAN” kaç saat kalabilir diye sormuştum,,
Dün çok araştırdım ve denedim…
Serin ve güneş almayan yerde 6-8 saate kadar kalabiliyor ve süt bozulmuyor.
Bilgi amaçlı postu açtım, anne sütünü saklayan anneler varsa akıldaki soru işareti bir nebze de olsun çözülmüştür umarım ツ
🌈🦋 Sağlıkla, huzurla büyüsün bebişler..