Elak89 İyi akşamlar kızlar oğlum iki ay yirmi günlük sezeryan doğum yaptım.dün aklam lavaboya gittiğimde adet olmuş gibiydi iç çamaşırım ped koydum bugün akşama kadar hiçbişey gelmedi demin lavaboya girdiğimde yine iç çamaşırımda leke vardı.adetmi oluyorum aylar sonra böyle düzensizmidir yoksa başka bişeymi ne bu anlamadım🤷🏻♀️
Banuu Elak89 ilk kızımda kırkım çıktı 41.gün adet oldum okdr düzenliydi😊 şimdiki kızım 2 aylık daha tık yokk 🤷♀️
Elak89 Karides normalde çok ağrılı ve yedi gün sürer adet dönemim bilemedim dünden beri ikinci kez geldi sadece.ilk doğum tecrübesizlik insan korkuyo canım sağol
Banuu Elak89 düzenliydi bildiğin 41.gün hasta oldum yani 7gün sürdü btti sonra tekrar hep düzenli şekilde devam etti ama ilk kızımda hiç sütüm yoktu emziremedim çok onla alakalı olduğunu düşünüyorum bunda mama+meme gidiyoruz 2 ay 8 günlük henüz olmadım