Feyza97 Merhaba kızlar adetim bittikten 1 hafta sonra başlayan kahverengi akıntım var . Çok fazla değil ama gün içerisinde devamlı geliyor. 5 gün oldu neredeyse. Adetime de daha 10 gün var böyle bişey yaşayan var mı ne olabilir . Doğum yapalı 1 sene oldu.
Ygtek Feyza97 Bende bu yüzden doktora gittim. Doktor emzirirken normal olabileceğini söyledi. Siz yine de bir muayene olun.
Ygtek Feyza97 14 aylık. Gecen ay oldu. Evet bir yemek kaşığıkadar geldi. Cok az daha geldi sonra daha da gelmedi
Bebek2020 Feyza97 bu ayın 9 unda adet olmuştum. Normalde 6-7 gün sürer. 7.-8. Günde baktım açık kahve tonunda dedim tamam bitti. Ama kahve tonu koyulaştı hatta geçen gün kırmızı oldu sonra yine kahverengi oldu. Bende anladım. Hala bu şekilde devam ediyor