Arkadaşlarım merhaba, Kızım sürekli burnundan kusuyor. Bir de her gün 10-15 kez avuç içimi dolduracak kadar kusuyor ki benim zaten sütüm sezaryen sebebiyle hemen gelmedi ve hala da sütüm çok. O kadar kustuğu nedir anlamıyorum.. Lütfen bunu yaşayan birileri varsa yardım etsinler. Reflü yatağı kullanıyorum. hemen kaldırmıyorum emzirince. Gazına dikkat ediyorum elimden geldiğince. 35 gün önce doğum yapmış zor şartlarda anne olmuş biriyim. İlk bebeğim ve herkes gibi ben de kaygılıyım. Daha önce soran olmuştur elbet anxak ben forumda yeniyim. Kusuruma bakmayın. Sevgiler