Kızım 10 ay 19 gunluk. Ust dısımız geliyor (dısın yarısı cıktı) ve kızım 2 haftadır yemek yemiyor. Ek gıdaya agzını acmıyor. Mama ıcıyor sadece. Normaldede ıstahlı dııldı ama yerdı corba yogurt yumurta. Sımdı hıcbırı yok. Annem bana sureklu bagırıyor cocuk yasına girecek hala mama verııyorusn dıyor. Bende isterim yesin ama yemiyor. Bana yardım edin neolur