Clover teşekkürler yazınız için🙏🏻 Biz de 2 öğün ek gıda yiyoruz, kilomuz da az o yüzden hepsini yesşn isityordum açıkçası. Bugün hiç oyunsuz denedik oldu, çoğu yendi👏🏻 Yemediğimi ben de zorlamıyorum, öyle zorla yesin diye zorladığım mamalarda hepsinin dışarı çıkışını gördüğümde daha çok üzülmüşlüğüm var 🙄