Sule_defne01 oğlum 2 aylıkken babam almıştı bize hediye olarak . Gündüz onda uyutuyordum çok kullandım . Oyuncak çıngırak falan asıyordum oğlumun dikkatini çekiyordu onlara bakıyordu .
Daha sonra ek gıda döneminde de çok kullandım hep onda ve ev tipi Ana kucağıda yedirdim ek gidasini
Biraz büyüyünce salıncak olarak kullandık öyle zaman geçirdi.
Yani çok fonksiyonlu olarak kullanabileceğiniz bir ürün bence alın hemen 🙋🏻♀️💜