mervebaser Merhaba Kızlar 22 günlük bebegm var brewest haptan kullanıyorum , günde 2 ya da 3 defa humana rezene anason içiyorum içtiğim su günde 5 lt yakındır ama sanki hala çok değil gibi neler önerebilirsiniz
Esin4006 mervebaser bebeğinize göre meme süt üretir…şuan çok küçük minnoşun midesi ve ona göre süt üretiyor..ayrıca dolu gibi olan akan meme sağlıklı değil..asıl o zaman şüphe edin.. sönük ve sanki yokmuş gibi hissettiğiniz meme üreten memedir..benim bebeğim 15 aylık ve ben hala dolu dolu bı göğüse sahip olmadım ama maşallah yetiyorum bebeğime…bol bol su iç gerisi fasa fiso..Yemene dikkat et birde aç kalmamaya çalış (kendin için)…benim sadece geceleri bı göğüsümü emzirmezsem o zaman sabah ancak dolulugunu hissediyorum
Defne_cicegim mervebaser yatmadan bi bardak boza üstüne 2 bardak su içiyosun ben çok faydasını görmüştüm yoksa bende dediğini yaptım hiç yararını görmedim hatta onlarla birlikte ebebekten aldığım içecekler anca kilo yaptı dereotu ömrümde yemedigim kadar yedim yok bende anladım ki sadece bol su ama dediğimi bi deneyin bide her gün 2 3 defa 1 çay kaşığı kimyon yut hem gaz olmaz hemde süt artar
Hunilianne Esin4006 sütun vaaaar emzirdikce gelir. Bebeğin çişini yapıyorsa ve kilo alimi varsa emzir bol bol aklına bi şey getirme. Herkes tereddüt ediyo acaba yetmiyo mu diye ama takip et evde tartın varsa tart bebegi artış varsa az da olsa devam. Doktorun aylık kontrolünde zaten yeterli kilo almış veya almamış diye belirtecek.