Husnus43 Merhaba anneler.ayın 19 unda doğum yaptım.bugün 4.gün bebeğimin göbek bağı düşmüş.sorun mudur bu.
Zeynebimmmm Husnus43 hayır canım benim iki bebeğiminkide 4 CÜ gün düştü doktorum sorun deil demişti 😊😊
Deletedmom11 Husnus43 2. Günden sonra düşmesini normal kabul ediyorlar :) göbek bölgesinde akıntı şişlik kanama vs varsa tabiki doktora gidin bunlar normal değil. kuruyup düşmüş olduğundan emin olun :)
Gokcedurusmomm Husnus43 biizmde 3. Gün düştü hafif bir akıntı var dedi doktor kurumsı için bi işlem yaptı 1 sn lik kıızmın göbek deliği çok güzel şimdi 🤗🤗