Linaguven Merhaba 5 ay 1 günlük olduk buğu kontrolede gideceğiz neler yaşanıyor bu ayda 4.ay atağı bizi ciddi anlamda çok yordu bu ayki tecrübeleri olanlar önerisi olanlar yazabilir mi nelelr bekliyor bizi bilmekte yarar var:)))
Linaguven MirzaBoranArslan hadi ya bizde acaba bir tek 4. Ay ataginami takıldık dedik düzelir sanıyordum büyüdükçe pert olmaya devam :)))
Selindrella Valla ben dördüncü ayı arar oldum sürekli mutsuz ağlıyor uyku zatn gitti kısacık uyuyup uyanıyor bnde 6. Ay düzelir diye bekliyorum her ay daha zor oluyor