busra-mom Oğluma kışlık tulum beğendiö çok hoşuma gitti ama son bedeni 6-9 ay daha büyüğü yok oğlumda yeni 6 ayına girdi 8 kilo 69cm hm ürünleri genelde büyük oluyor beden olarak diyorlar doğru mu sizce kullanan anneler?
espalp busra-mom evet genelde ayına uygun ve kendini salmıyor o açıdan çok beğeniyorum. Oğlum iri benim biraz 🤣 hm’de ya kendi bedenini ya da sadece bir üstünü alıyorum güzel oluyor
ozgiltrr busra-mom şu an için tam olur ama kışa olmaz bende aldım çünkü uyku tulumunu 7 aylık 8 kg şu an tam oluyor aralık ocak gibi olmaz diye tahmin ediyorum
espalp busra-mom 6-9 ay bedenin cm’si eğer 74 ise zaten 9 ay ölçüsüdür. Daha büyüğü 80 cm 1 yaşın ölçüsü olur