Kizlar bebegim 9 ay 6 gunluk ama hala disimiz yok bu ara cok huysuz damaklar beyazlamis ama bilmiyorum beklemekten helak oldum ha bugun ha yarin😅 merak iste rabbim can sagligi versin tabi de ama gec mi ne zaman olur bizim de bir incimiz benim gibi hala bekleyen var mi?