Merhaba anneler, kızım 14 aylık 2 haftadır gece uykuları sorunsuz olan kızım şimdi uyumuyor… okadar şaştımki önceden akşam 8:30 gibi yatardı acıkırsa mama içer yine uyurdu sabah 6-7 de uyanırdı… dün gece kabus gibiydi gece 1 de uyandı 3 te yattı 5 te yine kalktı noluyor bu çocuğa sizinkilerin uykuları nasıl 🤦🏻♀️ Çok şaşırıyorum gündüz uykusuda 2 kere yatıyor toplamı 1.5-2 saat anlamadım gitti 🥺🥺🥺🥺🥺