Dsds Arkadaşlar lütfen yardımcı olun. Bebeğim sürekli ağlıyor sabahtan beri hiç emmedi uyumuyor bir türlü ne yapmalıyım. Ne yapacağımı şaşardım sabahtan beri acaba karnı falanmı ağlıyor ne yapayım ne olur yardımcı olun. 😭😭😢😢
Muhammedalim Ateşine bakın bi isterseniz, iştahsızlık engfeksiyon belirtisidir birde benim oglum öyle olmuştu🙁
Dsds Hersey denedim denemediğim sey kalmadı hiç emmedi buğün uyumuyorda valla sabahtan beri cok kötüyüm o aglıyor bende aglıyorum valla ya.
Anneanneyim Dsds sakın olun ki stresiniz bebeği nize yansimasin yavrucaklar hissederler yakininiz yokmu destek alabileceginiz😏