Ya kızlar inanamadım uzun zamandır uni baby ıslak mendil kullanıyordum ama farklı markalarda kullanmıştım dün indirimdeydi diye bide prima ıslak mendil alayım dedim eve geldim bebeğim poposuna sürer sürmez çığlık çığlığa ağlamaya başladı hafif pişiğide vardı ama daha önce hiç böyle yapmamıştı hermeyse anlam verememiştim geve yatmadan önce makyajımı temizleyeyim dedim gözlerime sürer sürmez yanmaya başladı gözlerim bu nasıl acı daha dayanamıyorum dedim bu nasıl bir ıslak mendil Allah kahretsin böyle markaları birde bebekler için yapılmış siz siz olun sakım almayın