Güzel anneler oğlum 2 yaşında…buzamana kadar kustugunu bilmem cok nadirdir…bu son 2-3 gündür sürekli kusmaya başladı, mesela dün sabah kahvaltı sofrasındayken kustu hadi dedim acaba boğazına maydanoz mu takıldı, omleti maydanozluydu…ee bugün de kustu bogazına takılcak bişey yoktu üstelik yesin diye zorlamadım ki kussun istemezse yemiyo zaten 🤷🏻♀️ Sorum şu ki bir bebek neden kusar ki üst üste ,?? Ateşi yok, hali keyfi yerinde…üşütse dicem dısarı cıkmıyoruz, üstelik yatarken 2.8 tog tulumla yatar, ayaklarında 2 çoraplı geziyor, yediği bişey dokunsa herzamankinden farklı bişey vermiyorum ki😳😳😳 sizce nedenn?? Doktora götürücem götürmeden sizlere de sormak istedim…