Zeynep_05
Benim iki oğlumun arasında 18 ay var. Büyük oğlum odasında uyuyordu ve aynı sizin düşünceniz gibi eşimde onunla orda yatıyordu kalkıp yanıma gelmesin diye. Uykusu hafiftir kardeşi ağlayınca uyanır diye odasını ayırmıştık. Her şey güzel ilerliyordu, fakat doğumdan iki hafta sonra bi gece uykusundan ağlayarak uyandı ve o gün bu gün yatağında yatmak istemiyor çok ağlıyor. Şuan 2 ay oldu doğum yapalı ve ikiside benimle yatak odasında yatıyor ve kardeşi uyandırır diye korkmam da boşaymış baya derin uyuyor hiç duymuyor sesleri bile🤭