Merhaba güzel anneler, benim dört buçuk yaşında bi kızım bide 6 ay 24 günlükte oğlum var yüksek ihtimalle de gebeyim nolur bana bu duruma yakın ya da bu durumda olan anneler yardımcı olabilir mi ? Ne zamana kadar emzirdiniz ? Hem gebelik hem bebek nasıl ilerlediniz ? Zorlukları güzellikleri neler lütfen yardım edin