Mom55 canım 5 takım yetiyor fazlasıyla 0-3 aylık olanları zaten 40 gün ancak giderebiliyorsun çok istiyorsan mevsimine göre 6-9 aylık al bebekler çabuk gelişiyor o yüzden olmuyor ben her zaman +3 ay fazla alıyorum. Hatta şuan kızım 4,5 aylık ama 9-12 yada 12-18 giyiyor benim tavsiyem büyüdükçe Alman dolaba doldurmanın anlamı yok çünkü her bebeğin gelişimi Farklı oluyor ben kış için koçuma 6-9 ay almıştım 4.5 aylık olmasına rağmen olmuyor.