Merhaba hanımlar 3 aylık bebeğim var sadece anne sütü alıyor son 10 gündür sütü zorla içirir oldum sağıp veriyorum çoğu zaman 120 CC yi 3.5 saat arayla yarım saat uğraşarak zorla iciriyorum içmiyor acıkmıyor icircegimi anladığı zaman ağlıyor kafasını çeviriyor iştahı azaldı resmen yemek istemiyor bende yoruldum yarım saat uğraşıyorum yedirmek için sizce zorlamali mıyım yoksa içtiği kadar mı yemeli içtiği kadar da 60 70 CC içiyor 5 saat aç kalsa bile sesi çıkmıyor acıkmıyor mu anlamıyorum saatleri nasıl ayarlamaliyim nasıl kaç CC yemeli bu çocuk bende yoruldum