10 aylık oğlum ilk dişlerini 4 aylıkken çıkarmaya başladı ve altta 4 üstte 4 dişi var. Alt azı dişinde beyaz sivilce gibi bir toplanma ve aşırı şişlik var. Diş jeli kullanıyoruz çok sık olmamakla birlikte ağrı kesici veriyorum ama maalesef fayda etmiyor. yaklaşık 20 gündür çok huysuz ve geceleri asla uyumuyor uyusa bile ağlayarak gözü kapalı olduğu halde oturuyor 20 dk da bir oluyor üstelik bu. Uykusuzluktan mahvolmuş durumdayım. Bu azılar kaç günde çıkar bilgisi ve tavsiyesi olanlar yazabilirler mi ?