Kızlar 4.5 aylık kızım doğduğundan beri gece 3-4 kez uyanırdı saatleri vardı aşağı yukarı. Son 10-15 Gündür yaklaşık 15 defa falan uyanıypr emziriyorun geri yatıyor. Ama ben yat kalk yat kalk kendimde değilim 😑 gündüz uykumuz zaten hiç olmadı 15-30 dakika arası uyuyor maksimum. Atak bitiminde rahatlarız dedim daha fena olduk 🥴 bilen annelerim bi el atıverin 🥺