Canan38 ben sleepy kullanıyordum çok sızdırma yapıyordu hep ıslaklık olurdu bide iz çok bırakırdı sıkmadığı halde. Bu bezi kullanmaya başladım 2 ay ay oldu bir kere bile sızdırdığını görmedim hatta kızım bazen çok erken uyuyor sabah 9 da falan değiştiriyorum ona rağmen sızdırma ıslaklık hiç birşey yok ben memnunum ☺️