Kızlar günaydın oncelikle 6 ay 21 günlük bi oglum var gecen gun ilk defa gogsum sisti ve kitle gibi bisey hissettim emzirdim sonra bide sagdim 90 cc sut cikti oglum biberon bilmiyor bende bu sutu aceba ek gidalarin muhallebilerin icine katabilirmiyim merak ettim kataniniz oldumu veya bilen duyan