Hayırlı gunler hanımlar, bebegım 3800 kg 55 cm doğdu. 1.muanesınde 5100 kg 2.ay aşısında 6100 kg 63cm cktı. Ama bebeğimin kolları bilekleri incecik. Ayda bir kılo aldıgı ıcın doktorlar bugun guzel oldugunu soylüyor pekı gzlse bu bebek neden bu kadr zayıf 🤦♀️