iki buçuk aylık bebegim üç gündür dört beş defa yogun kustu kakası su gibi az az ama halsizliği ateşi yok sadece emziriyorum internette rota virüsü yazıyor üç aşı yapılacagı gün söylediler ama üstümde para yok diye kaldı öyle yarın gidip yaptırsam? düzelirmi bebegim ne yapmam lazım