Liva90 Doğum yapalı 3 ay oldu ilk reglimi oldum ama o kadar yoğun bir kanama yaşıyorum ki sizlerde de böyle oldumu artık depentle geziyorum resmen
1994ozg Liva90 ben de 2 gün sürdü ve günde 1 kez toplu kan geldi o kadar, regl mi değil mi onu bile hala anlayamadım ya 🤷♀️
123poyraz Liva90 benim 9 .5 aylık oğlum var bebeğim 3 aylıkken hasta olmaya başladım ilk oldugumda o kadar çok gelmedi ama ondan sonrakiler aşırı yoğun anlatamıyorum yani o kadar cok
01_210820 Liva90 benimde yogun oldu ve biraz uzun sürdğ bitti dedim azar azar yine başladı doğum dan 17 gün sonra adet oldum bende