AselHiram Bugün 3.ay kontrolüne gittik kızım hep boynunu sağa doğru yatırıyor bende doktora sordum bunu ve boyun eğriliği dedi çevrenizde böyle bi durum var mı? Düzeliyor mu acaba?
arzu_duru AselHiram ya bende kızımda öyle bisey farkettim ama egrilikle ilgili ne dedi düzelirmiymia cnm
GnsLna AselHiram bizim o aylarda öyleydi her şeyde hastaneye koşmamak için bekledim şuan 5 aylık kızım düzeldi umarım öyle bişeydir.
Ninattanuvanza AselHiram merhabalar ultrasyonda ne çıktı fizik tedavide size nasıl egzersizler yaptılar