mrvtrk Kızım 2 aylık.Bugün aşılarını yaptırdık.Şu anda bacağında belirgin kızarıklık var ve taş gibi sertleşmiş.Alerji durumu var mıdır yoksa normal bir durum mu?Panik oldum biraz.
Kayramirza54 Bende dün aynı sorundan post açmıştım ama cvp veren olamamıştı cnm oğlum 6.ay aşısından sonra iğne yeri dışında kızarıklık şişlik sertlik oluştu
Kayramirza54 Bugün ebeyle görüştüm bazen asının yan etkisi olabiliyor dedi eğer iltihabi durum söz konusu olurSa hemen getirin dedi
Karyakrcr mrvtrk bende dün curdurdum bebeğime bacağında şişlilik kızarıklık hissedersen buz koy dedi hemşirem