tospikannesii İyi geceler herkese, evde çok sivrisinek var, oğlumun her yerini ısırdı. Raid marka fişe takılan ilaç vardı, dayanamadım onu taktım ama zararı olacağını düşünmedim hiç. Sonra içime dert oldu hemen çektim fişten. Zararı olmuşmudur bebeğime?
Mom091 tospikannesii kızım doğalı 2 yaz gördü. 2 yazda da her gece taktım. Bir zararı olmadı çok şükür
Defnemm22 tospikannesii canım losyonlar var sinek kovucu tamamen zararsız eğer sürekli oluyorsa sinekler ondan al incia marka alabilirsin
tospikannesii Mom091 içim rahatladı, kustu arka arkaya iki kere, ama çok emmişti sanırım o yüzden kustu
Mom091 tospikannesii bir kokusu yok zaten. O yüzden kusmuştur🥰 fakat pekte işe yaramıyor. Özellikle bu yıl hiç faydasını göremedim malesef
tospikannesii Mom091 hiç boşa takmayayım o zaman, delirecem ama sivrisinekten , her yerini ısırdı çocuğumun 🤦🏻♀️
tospikannesii Defnemm22 teşekkür ederim alalım yarın, yoktu normalde, 15 gündür falan var, ama çok fazla, yatak odasında eşim 10 tane öldürdü resmen, kafayı yemek üzereyim
Mom091 tospikannesii bu yaz sivri nöbeti tuttum resmen. İnanın yattığımız odada her gece 10-15 tane öldürüyordum. Kanımdan mı bilmiyorum odada bir tane olsa beni delik deşik ediyor nefret ederim o yüzden sivriden. Kaç kere kızımı tam ısıracakken yakaladım. Görebildiğinizi öldürün direkt
Defnemm22 tospikannesii baya çokmuş ya şey yapın bide Raidler varya sprey sinek öldürücü yattığınız odaya sıkın iyice hepsi ölür ama sonrasında ışıklar kapalı olacak şekilde odayı havalandırın kokusu gitsin öyle yatın baya fazlaymış çünkü bebek losyon kullanırda sizide ısırır yani