aynuruygar Merhaba arkadaşlar oğlum şuan 9 ay 24 günlük hala emekleme yok oturması falan çok güzel yüzüstü durmayı asla sevmiyor mesela otururken 2 kolunun üstüne geliyor bacakları büküyor hemen yüzüstu poziyonuna geliyor sonrada sırt üstü dönüyor hemen yüzüstu gelince hemen ağlıyor sizce emekleme yakimmidir bu arada oğlumun sağ kolu doğumda zedelendi 45 günlükken fizik tedaviye başladık evde hala devam ediyoruz şuan durumumuz daha iyi omuzu gucsuz bu biraz birde bazı hareketler yok emeklerse çok güzel olucak bizim için strese girdim inanın belkide emeklemicek ama ins emekler sızın bebisler ne zaman emekledi şimdiden teşekkürler
MiracAlpinveUmutunAnnesi aynuruygar belki emeklemeden yurur canım benimki çok az emekledi hemen yürümeye çalıştı Doktoruna sorabilirsin
mom0989 aynuruygar neden stresi giriyorsun canım her bebek farklıdır. Benim kızım 10 aylıkken emekledi 14 aylık kendisini bırakıl yürümüyor ama duvardan kapıdan koltuktan tutunup her yere gidiyor. Her bebek farklıdır çevremizde çoğu bebek yürüdü koşuyor eltimin kızı 9 aylıkken yürüdü ama bak biz 14 aylığız yürümüyor. Korkma bir gün bir günlerini tutmuyor sen sadece teşvik et. Karşına dikkat çekeceği şeyler koy
Caninanasi aynuruygar benim oğlum da o zamanlar emeklemiyordu, cok endişeleniyorum, hatta sanırım 11 aylık geçmişti emeklemeye başladı, 13 aylıkken yürüyordu… Bazen öyle olabilir, doktorları her şeye normal diyorsa vardır bebeğin bir bildiği:))
Emir123ali aynuruygar benim oğlumda 5 aylık hiç yüz üstü durmayıda yatmayıda sevmiyor dönüyor biraz duruyor emeklemeye çalışıyor azda olsa başarıyor ama sonra ağlıyor yoruldu için heralde ama normalde sevmiyor ve emeklemeden yürüyen çoçuk çok benim ablamın iki çoçuğuda hiç emeklemeden yürüdü
aynuruygar mom0989 ya strese girmemin sebebi kolundan dolayı sağ kol sıkıntılı ya fizikcimiz emekletmeye yöneltin yurutmeyin omuz güçlenmesi laizmmis özel durumumuzdan dolayı ama çok şükür emekledi ağladım sevinçten 🥰
aynuruygar Emir123ali daha çok küçük ama sizinki emekler ilerleyen zamanlarda günü gününe tutmuyor hızla büyüyorlar
BoncukAnnesi aynuruygar canım benim oğlum 10 aylıkken fln emekledi daha doğrusu sürünüyordu 11. Ayımız da tam emekledi diyebilirim yaşında yürümeye başladı
aynuruygar BoncukAnnesi Cok şükür oğlumda emeklemeye başladı inşallah hemen yürümez çok önemli bizim için emeklemesi
mom0989 aynuruygar hepsi oluyor zamanla merak etme 🙏🏻 Oluruna bırak sadece dediğim gibi bizi her gören aaa hala mı yürümedi aaa hala mı adım atmadı diyordu 14 aylıkken koşmaya başladı. Ben takmadım herkese cevabımıda verdim. Hala veriyorum.
Muhammedd23 aynuruygar benim oğlan 11,12 aylıkken yürüdü ozamanlar yeni emeklemeye başlamıştı arkasından hemen yürüdü