Kızlar 4 ay 7 gün olduk an itibariyle kafayı yememe de az kaldı son 10 gündür bir diş bir gaz yok aşı yok kan damlasından kabızlık derken iyice kendinden geçti çocuğum. 9da uyuyan bebe saat 2 oldu hala uyumuyor ağlıyor bitkinim yorgunum dermanım kalmadı artık. Kucakta pispislamak yanıma yatırmak ayağımda sallamak bebek arabasında gezdirmek hepsini denedim bana mısın demiyor. Hep ağlamaklı hep huzursuz atak mı bu diş mi gaz mi hepsi birbirine girdi hangisine bağlayacağım Bilemedim😣😣