Bence ortmeyin.Benim kizim 15aylik bir kac defa denedim ustune cekmis suratini kapatmisti.Eger serin diyorsaniz gece tulumlarini veya bebeginiz kucuk oldugu icin ayaksiz olanlari tercih edebilirsiniz.Kalinligi tog seklinde.2,5 tog kis icin yeterli olur.Pamuklu olmasina dikkat edin.