Newmothers benim doktorda sorun mu var nedir anlamadım😋 30 senelik profesör ve çok şükür uygulamalarından bir sıkıntı yaşamadım.1 ay sonraki randevuyu ancak buluyorum. gün boyu değilde gün içerisinde kısa sürelerde koyabileceğimi söyledi. Bebeğim erkek. 7. Ay kontrolümüzde muayeneyi yaptı ve kullanmamın sakıncasının olmayacağını söyledi. Sabah kahvaltımızı hazırlarken mutlaka koyuyorum, gün içerisinde yine mutfakta işim varsa koyup yanımda tutuyorum.