Sedaaay
her bebek farklidir ben hic emziremedim 1 aylikken 3 saatte bir 30 cc veriyordum.Siz emziriyorsunuz zamanla oturur yeme duzeni anlarsiniz birde ac olmasada emmek istiyor olabilir ilk dogduklarinda cok guclu emme istekleri oluyor.
Ben ozman emzik veriyordum.