Gzmbzks Kızlar yeni taşındık doğalgazı açtırdım esime oda soğuk oluyor diye hava kaçağı fln olmaz dimi ya çok uykum var bebeğim eşim uyuyor korkudan uyuyamadım yeni ev olunca ilk defa açtık. Çocuk olunca baya tedirgin olmaya başladım herşeyden 🤔😔
2prematureannesi Gzmbzks korkmana gerek yok canım zaten alarm var onun için ama için rahat etsin istiyorsan elde bulaşık yıkarken hani bulaşık süngerine deterjanı koyarizda köpüklü olur ya o şekilde boruların bağlantı yerlerine köpüklü şekilde süngeri sürersen kaçak var mı yok mu anlarsın canım
2prematureannesi Gzmbzks gaz hava şeklinde çıktığı için sürdüğün zaman kaçak varsa gaz köpüğü iter ve çıktığı yerde köpük olmaz sadece etrafında olur canım basit bişey yani bu