Allah şifa versin. Sakin olun bebeğiniz emin ellerde bunu düşünün. Hastalıklar birer imtihan inşallah kolaylıkla çabuk atlatırsınız. Ben geçirmedim ama kesinlikle stresle alakası olduğu, moral yüksekliğiyle alakası olduğu bir gerçek. Allah yardımcınız olsun🙏