sevgidolu_ailem Her bebeğe veriliyo mu bu kan damlası sağlık ocağı verdi bugün 4 aydan sonra kullanılıyormuş
maviboncukruyasi sevgidolu_ailem veriliyormuş ben kullandım 5 gün ilacı alalı bugün tam 8.gun oldu kakasını bugün yeni yaptı 1 haftadır gaz ve kabızlıkla uğraşıyoruz 😣
anne15 sevgidolu_ailem evet veriliyo 4. Ayda . Bzm dr 6. Ayda meyveyle karıstırıp veririz dedi öyle basladık
Gzmbzks sevgidolu_ailem Bizede verildi ben doktoruma danışmadan kullanmak istemedim iyikide danışmışım. Kullanma 5.ayda başka bi takviye önercem sağlık bakanlığının verdiği iyi değil dedi bakalım onun önerdiği nasıl olucak yanlış hatirlamiyorsam vitamin takviyesiyle ayni ismi söyledi
AlperenSevdeG maviboncukruyasi her bebekte aynı etki degil demekki benim bebegiminde ishale yakın dışkısı oluyo
sevgidolu_ailem Gzmbzks devlet hastanesine gidiyorum doktora çok sağlıklı bi bebek dedi bende her ay gitmiyorum hani bişeyi yok gelme dermiş gibi şimdi bunun içinde gidilir mi ki gitsem doktor neyi var derse yine
Esra_Deniz sevgidolu_ailem ben onu hiç kullanmadım. Burada da sormuştum sağ olsun annelerimiz bilgilendirdi. Daha öncede okumuştum zaten iyi değil diye. Kendi doktoruma sordum. Temiz içerikli olmadığını (paraben var) ve dişlerde leke de yaptığını söyledi. Sidefer önerdi ama devlet karşılamıyor dedi. Sidefer kullanıyoruz.
cilem_karasu Bizim doktorumuzda kullandırmadı . Parabensiz başka vericem dedi fermix yazdı . 5 buçuk aydan sonra meyvesine 7 damla damlatarak basliycaz . Henüz kullanmıyoruz . 5 aylık yeni olduk 🤗